miercuri, 8 februarie 2012

Tag "50 de intrebari"

  Buna, dragele mele. Postarea de azi e dedicata unui tag. Da, stiu ca nu prea fac tag-uri, dar pe asta l-am vazut la Coshuletzul Colorath, mi-a placut si am zis ca n-ar strica sa-l fac si eu. Sunt multe intrebari asa ca sper doar sa aveti rabdare pana la capat. Deci iata-l:



1. Crezi ca esti frumoasa?
Nu.

2. Crezi ca esti simpatica?
:))) Nop.

3. Crezi ca esti inteligenta?
Hmmmm.....sa zicem ca da. (si modesta dupa cum vedeti) :)))

4. Cum te descurci cu persoanele de sex opus.
Nu foarte bine.

5. Ce zodie esti?
Taur.

6. Soare sau ploaie?
Soareeeee.

7. Anotimpul preferat?
Vara.

8. Ciocolata neagra sau alba?
Categoric neagra.

9. Ti-e mai usor sa razi sau sa plangi?
Sa plang. :(

10. Spune o fraza dintr-un film.
"I'll be back!!!" :)))))))

11. Ce faci?
Pai.....cu o mana tastez, cu cealalta tin telefonul ca sa vorbesc cu bunica mea si jumatate de ochi este dupa copii sa vad ce fac prin camera. :))

12. Ai grija la modul in care te imbraci?
De obicei, da. :)

13. De cate ori te speli pe dinti pe zi?
Depinde de starea in care sunt: 1 data sau de 2 ori.

14. Te superi usor?
Depinde de situatie si de starea de nervi acumulata pana in momentul respectiv. :))

15. Ai vreun viciu?
Nu.

16. Un comportament care te deranjeaza?
Hmmmm......nu-mi vine acum nimic altceva in minte decat al meu sot care se aseaza in pat sa se odihneasca dupa ce vine de la servici, in loc sa-mi ia locul in statul cu copiii. Urasc treaba asta!!! Bine ca nu sta mult intins.

17. Esti superstitioasa?
Nu.

18. La care persoana nu ai renunta niciodata?
Aici e imposibil de raspuns deoarece am DOI copii, deci la amandoi nu as renunta.

19. Ai fost indragostita vreodata?
Nu cred.

20. Crezi in iubire?
Nu stiu.

21. De ce a esuat ultima relatie serioasa?
M-am maritat. :)))

22. Ai avut inima franta?
Aproximativ.

23. Ai frant inima cuiva?
Din pacate, da.

24. Te-ai indragostit de cel mai bun prieten?
Nu, pentru ca nu a existat "cel mai bun prieten".

25. Ai iubit pe cineva fara sa i-o spui?
Nu.

26. Ti-e frica sa te implici serios intr-o relatie?
Da.

27. Ai avut mai mult de 5 relatii serioase in viata ta?
Nuuu.

28. Iti lipseste cineva acum?
......cred ca da...:(

29. Esti fericita?
Nu prea.

30. Mananci ceva?
:))) Acum un fursec. M-ati prins.

31. Iti place de cineva?
Depinde in ce sens. Am mai multe persoane pe lista: actori, cantareti, etc. :)))

32. Cea mai frumoasa zi din viata ta.
Nu stiu. Nu cred ca am o astfel de zi, din pacate.

33. Cea mai urata zi din viata ta?
.....Nu se poate mentiona aici. :|

34. Anul cel mai bun?
De fapt au fost ani: cei de facultate.

35. Ai sarbatorit deja ziua de nastere?
Nop. Urmeaza pe 13 mai. ;)

36. Ai tinut diete?
Toata viata. :D

37. Ai avut nopti albe?
Ohooo....destule, in facultate.

38. Ai mers cu cortul?
Bineinteles!! Super!!

39. Te-ai supus conditiilor altora / ai facut compromisuri?
Da, din pacate pentru mine. Altfel nu se poate trai.

40. Ai imbratisat pe cineva?
Da.

41. Ai facut ceva de care sa-ti para rau?
Da....

42. Ai suferit pentru o alta persoana?
Da..

43. Ai calatorit peste hotare?
Nuuuu. :((((

44. Ultima persoana pe care ai imbratisat-o?
Baietelul meu de 1 an si 2 luni. :)

45. Ultima persoana pe care ai telefonat-o?
Mirela, o prietena, acum o ora. :D

46. Ultima persoana la care ai tipat?
Pai nici nu stiu....unul dintre copii. E la ordinea zilei. :))))

47. Cuvantul tau preferat?
Eeeei.....nu am asa ceva.

48. Exista viata dupa moarte?
Doar in amintirea celor dragi.

49. Ce parte din corp preferi?
Ochii.

50. Pentru ce ai lupta pana la moarte?
Categoric, pentru copiii mei.

  Asta a fost tot. Sper ca ati ajuns pana aici si, daca da, atunci va multumesc!! Oricine poate sa-l preia daca i-a placut.
  Sa aveti o zi superba!!

Camy



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook