vineri, 27 aprilie 2012

Papuceii ZorileStore

   


    Bine v-am gasit, dragele mele. Am lipsit cam mult de pe blog, dar copiii imi dau multa bataie de cap. :))

    Azi vreau sa revin cu impresiile legate de papucii primiti in urma campaniei organizate de ZorileStore. Acestia sunt papucii comandati si primiti chiar repede (vreo 4 zile parca):

   In realitate arata mult mai bine, sa stiti. Problema mare a fost ca ......nu mi-au venit. :((( Am comandat marimea 38, luandu-ma dupa majoritatea incaltarilor pe care le am. Dar am pierdut din vedere ca papucii ii am marimea 39 pe toti. Dar abia dupa ce i-am primit pe acestia m-am uitat. Offff....asta a fost sa fie. Am facut-o super fericita pe sora mea de iepuras. :))
   Asa ca am asteptat cu nerabdare impresiile ei. Si acestea nu au intarziat sa vina: mi-a zis ca papuceii sunt fff comozi si usori. Nici nu-i simtea in picioare. Nu o deranja nimic, nu o batea nimic, ceea ce pentru ea era o noutate. Mi-a spus ca sunt bine finisati, si pot aproba si eu acest lucru. Intr-un cuvant, super! Aaaaa....si mi-a mai zis ceva: ca nu-i va strica la plaja pentru ca sunt foarte potriviti pentru iesiri in oras. 

   Va mai pot spune ca papucii sunt facuti dintr-un plastic foarte moale, brevetat "Melflex" confectionat din materiale 100% reciclabile (cum se observa si pe eticheta).

   Cam atat pentru azi. Inchei acum, nu inainte de a mai multumi inca o data celor de la ZorileStore pentru acesti papuci draguti.

   Va pup si sa fiti frumoase!!!


   ♥Camy♥




2 comentarii:

  1. adevarat! foarte frumosi si moi!! pupicei multi iepurasului!!!:*:* insa unul ma roade..:D..inca nu s-au inventat incaltarile pt picioare cu pielea sensibila..:( multumesc!! calul de dar nu se cauta la dinti:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Care va sa zica s-au modificat parerea? Offf...mama lor de picioare cu piele sensibila. Tre sa se batatoreasca. ;) Puup!

      Ștergere

Facebook