miercuri, 23 mai 2012

Suplimente nutritive (2)

     Iata ca am revenit mai repede decat ma asteptam. In postul anterior va vorbeam despre un produs care ajuta la digestie. Dar cum nu m-am oprit din cautari, tot pe site-ul Avita Premium am mai gasit ceva care mie imi face cu ochiul tare de tot. Este vorba despre Chewing C 500, un supliment nutritiv cu continut de 500 mg de vitamina C.
CHEWING C 500
   
    Cui este destinat:

  • tuturor celor care doresc sa fie sanatosi pe perioada intregului an;
  • celor care nu consuma zilnic suficiente legume si fructe crude;
  • pentru toti cei care vor sa fie activi fizic si psihic.
    
    Ce contine un comprimat:

  • Vitamina A (din beta-caroten) - 10000 u.i.
  • Vitamina C (ca acid ascorbic) - 500 mg
  • Vitamina B6 - 20 mg
  • Zinc - 15 mg
  • Radacina din Echinacea (Echinacea angustifolia) - 150 mg
  • Radacina din Echinacea - 150 mg
  • Bioflavonoide din lamaie - 100 mg
    Se stie ca extractele din Echinacea actioneaza la prevenirea inflamatiei acute si cronice ale cailor respiratorii, pot impiedica efectiv gripa sau angina, pot proteja vasele de sange si pielea. De asemenea, zincul din compozitie are in corpul uman un rol de neinlocuit si din punct de vedere imunitar dezvolta si activeaza limfocite T (un tip de celule albe) care lupta impotriva infectiilor.
    Asa ca, studiind bine compozitia acestui supliment si tinand cont ca este foarte important sa ai un sistem imunitar puternic, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa-l incerc.


    Voi ce parere aveti?


    Camy 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook