joi, 28 martie 2013

Revenire :)

     Eheeee, bine v-am regasit, dragele mele. Mult a mai trecut de cand nu am mai postat nimic pe blog. Sa zicem ca am avut si un motiv intemeiat, si anume acela ca mi s-a stricat aparatul foto. Deci nu mai puteam posta nimic legat de swatch-uri, review-uri si altele. Asa ca am luat o pauza....cam mare, ce-i drept. Daaar, in aceasta pauza am descoperit ca ma pricep la ......ghiciti?....la crosetat, asa-i. Multe dintre voi mi-ati vazut creatiile pe facebook. Nu-s cine stie ce, dar eu sunt mandra de mine.
     Intre timp mi-am luat un nou aparat foto, asa ca pot sa incep din nou postarile pe blog. Nu va promit ca voi fi prezenta in fiecare zi, pentru ca am comenzi de lucrusoare crosetate, dar voi incerca sa scriu cat de des voi putea. Voi face si o pagina separata care va contine lucrusoarele pe care le crosetez cu drag.
     Asadar....sa trecem la treaba! ....ca sa citez pe cineva. :)))
     Va pup dulce!

     Camy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook