duminică, 14 august 2011

Sad......angry.....help!!

      Ce faceti, dragele mele? Eu deja m-am enervat. Am decis ca-mi trebuie pensule pentru machiaj. Ce am vazut pe multe din blogurile voastre nu pot realiza cu buretei. Plus ca trebuie sa ma invat sa trasez linia cu tus dreapta. Si voi v-ati chinuit asa la inceput? Fantastic!! Cu dreapta mai merge cum mai merge, dar cand trec la ochiul stang si fac cu mana cealalta.......e tragedie!! Aaaa....si mai am un motiv de suparare: forma ochilor. Nu ma pot machia asa cum am vazut pe la voi deloc, deoarece cand deschid ochii abia se vede machiajul. :((((((((((  M-am gandit si m-am razgandit daca sa postez sau nu pozele cu machiajul din seara asta. Pana la urma trec peste rusine (poate ca multe din voi veti spune "Ai ajuns la 30 de ani si nu stii sa te machiezi?!") si vi le arat.

   La machiaj am folosit 3 nuante dar nu prea se vede. :( Observati ce linie dreapta cu tusul am trasat, da? :)))
Ok. Please, nu radeti prea tare. Si astept un sfat de la voi, cat de mic sau un model de machiaj, eu stiu? Va multumesc si va pupacesc de noapte buna! Nu de alta, dar e deja ora 2 dimineata!! So...boo-bye! 

 

6 comentarii:

  1. Si eu am aceeasi problema,forma ochilor!
    Stai linistita,ti-a iesit foarte frumos!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. da comentariul meu n-a mai aparut????

    RăspundețiȘtergere
  3. @descude Multumesc mult, draga mea! Esti o scumpica!

    RăspundețiȘtergere
  4. ufff...ziceam...tu ai ochi frumosi de chinezoica, parerea mea fiind ca sa incerci niste culori mai tari si sa postezi aici sa te vedem...pupici dulci...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sonique Voi tine cont, iubita. Dar mai intai trebuie sa-mi iau pensule. :D

    RăspundețiȘtergere

Facebook