joi, 11 august 2011

Swatch - ELF's Nail polish: Sunset and Glitter Glam + Innoxa - Lilas Argente

     Hi, girls! Cineva ma rugase sa fac un swatch la ojele pe care mi le-am luat de la ELF, si anume nuantele Sunset si Glitter Glam. Din pacate am cam intarziat cu postarea din motive pur subiective, but....here I am now.
Pozele sunt facute cu blitz, pentru ca nu am balcon si la mine in casa este super intuneric mai mereu, dapai pe vremea asta. Dar puteti totusi sa va dati seama de culoare.....hmmmm, zic eu.
 Aceasta este nuanta Sunset:
  Iar aceasta este Glitter Glam:
   Mie imi plac ambele, dar ma asteptam la Sunset sa fie mai deschisa....in fine...never mind. Ia uitati ce a iesit cand le-am suprapus:
   Love it!!
   Buuun. Acum, pentru ca ieri am primit premiul pe care l-am castigat pe blogul lui Jules (si ii multumesc inca o data pe aceasta cale) si pentru ca printre produse este si oja de la Innoxa, m-am gandit sa v-o arat si pe aceasta. Nuanta este Lilas Argente:
     Va place? Mie da. Doar ca e mititica rau. Are 5 ml. :D Sa vedem si cat rezista pe unghii.
     Gata!! Restul produselor primite ca premiu vi le arat intr-o postare separata.
     Va pupacesc!!



2 comentarii:

Facebook