miercuri, 20 iulie 2011

Am castigat!!

Buna, fetelor!
Azi sunt tare bucuroasa si sa va spun si voua de ce. Aseara am aflat ca am castigat la un concurs organizat de Dietetik.ro. A inceput pe 4 iulie si s-au pus la bataie 10 seturi de slabire si detoxifiere Fytform Syrup siColon Fit. Si ieri m-au anuntat ca am castigat un set. Uraaaa!!! Abia astept sa le incerc.
Dar sa va spun ce se scrie despre fiecare in parte.

"Fytform Syrup este este primul sirop de slabit care disloca grasimea si o elimina din organism pe cale naturala. Milioane de oameni au reusit sa-si recapete silueta cu ajutorul acestui sirop. Este un bun detoxifiant, ajuta la buna functionare a ficatului, prin eliminarea toxinelor si intareste sistemul imunitar. Este un tratament complex care normalizeaza constantele metabolismului glucidic si lipidic, se normalizeaza trigliceridele sanguine, colesterolul si glicemia: - vom fi mult mai sanatosi!
Realizat numai din plante, Fyt form syrup se bazeaza pe experienta medicilor care au contribuit la compozitia acestui tratament complex de inlaturare a grasimilor din organism.                              
Nu trebuie să te înfometezi sau să ţii diete drastice! Adipocitele sunt distruse DEFINITIV !
De ce este mai bun siropul decat capsulele? In primul rand plantele din sirop se asimileaza rapid de catre organism si rezultatele apar imediat, pe cand pastilele pentru slabit se asimileaza mai greu in organism si uneori rezultatele apar mai greu!"
 
 
 
"Colon Fit este un curatitor intestinal din fibre cu un continut bogat in lactobacili - tulpina vie ce se reactiveaza in organism - regleaza flora intestinala, asigura un puternic efect depurativ, ajuta organismul in afectiuni ale stomacului, colonului si ale bilei.
Distrugerea florei intestinale este principala cauza a scaderii imunitatii organismului. Un sistem imunitar deficitar duce foarte usor la formarea unor afectiuni grave de sanatate! Lactobacilii din compozitia capsulelor Colon fit refac flora intestinala influentand pozitiv sanatatea corpului uman!"
 
 
 
Acum, ca stim teoria, mai ramane sa vedem si practica. Vorba aia: "Teoria ca teoria, practica ne omoara!"
Eu abia astept sa le incep.
Sa-mi spuneti daca vreti sa va tin la curent cu niscaiva rezultate, in cazul in care apar. :))
Va pupacesc!!
 

 

Un comentariu:

  1. Camy, sper sa aibe rezultate aceste produse! eu inca raman la crema anticelulita, nu stiu daca o sa incerc si produse de acest gen.... Oricum, sa-mi dpu si mie cum ti se par fiolele de la Oriflame, n-ama vut ocazia sa le incerc! :*

    RăspundețiȘtergere

Facebook