joi, 28 iulie 2011

ROTD - Paste cu branzica la cuptor

     Dragele mele, credeti ca merge titlul dat de mine? ROTD - Recipe of the day....hmmm, funny! Anyway, sa trecem la scris. Aseara m-au batut ai mei la cap sa le fac pastele favorite intrucat ne mai ramasese branza de vaci si deja primisem alta. Asa ca am cedat intr-un final, desi....cam fara chef. :D Tin sa va spun ca altfel de paste nu le plac, doar asa mananca cu pofta. Si asta datorita ingredientelor pe care le-am adaugat. Deci:
     Ingrediente: 800 g branza de vaci (atat am avut de data asta, alta data am mai putin sau mai mult);
                 1 punga de paste scoici (400 g);
                 250 g zahar;
                 5 oua;
                 1 buc. esenta de portocale (trebuia sa pun chiar 2);
                 scortisoara.
    Mod de preparare: Se pun pastele la fiert in mod traditional (apa cu sare la fiert, dupa ce incepe sa clocoteasca se adauga pastele). Intr-un castron mai mare se amesteca branza cu ouale si zaharul, apoi se adauga esenta (eu sunt innebunita dupa esenta de portocale).
 Dupa ce au fiert pastele, se iau din oala cu spumiera si se adauga peste amestecul de branza (nu se scurg).






Se amesteca bine pana se incorporeaza toate pastele in branzica. Se unge o tava cu ulei si se toarna amestecul (tava mea are cca 35/25....daca aveti mai mica, o sa iasa mai inalt rezultatul final :) ). Pe deasupra presarati scortisoara din abundenta.
Introduceti tava in cuptor si coaceti la foc mediu cam 30 minute. Va dati seama ca este gata atunci cand este inchegata si rumenita putin.
 Gataaa!!! Iata si portia fetitei mele de 3 ani jumate (ea a fost prima care nu a mai avut rabdare).


   Va urez sa o savurati  din plin!!
   Va las ca trebuie sa ma duc in vizita la mama soacra. :)) Just great!

4 comentarii:

  1. vai..cum arata:Xcred ca maine mi fac si eu ...ca prea bn arata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, arata bine:D Seamana cu "vargabelesul" doar ca acela are in plus si stafide. Mie imi place idea de ROTD. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. uoff ce bine arata x_X mi-ai facut pofta ;)):*

    RăspundețiȘtergere
  4. He hee....si noua ne place mult....cam in fiecare saptamana facem...deja am cumparat alta punga de paste ;)

    RăspundețiȘtergere

Facebook