miercuri, 14 martie 2012

"Happy Attack" :)

  Ce faceti, fetelor? Azi vreau sa va povestesc despre un site, si anume site-ul Make me happy. Am aflat despre el dintr-o postare pe un blog. Si m-am gandit ca nu pierd nimic daca ma inregistrez si eu. Despre ce este vorba? Pai....in cateva cuvinte, aceasta este esenta: Vezi ceva, iti place, il pui intr-o lista de cadouri la Make me Happy, il vad prietenii tai si ti-l cumpara. Nu-i asa ca e fain? Pe langa faptul ca poti pune in lista ta de cadouri absolut orice intalnesti in magazinele virtuale de pe net, Make me Happy iti pune la dispozitie un mall intreg unde gasesti mii de cadouri de unde poti alege.
  Si asta nu este tot. In fiecare luna are loc "Happy Attack". Huh? Ce-i asta? Pai sa va explic. O data pe luna se aleg la intamplare 1, 2 sau 3 dintre utilizatorii MakeMeHappy si se ataca. :))) Nuuu, nu va speriati. Nu sunt atacati cu obiecte periculoase, ci cu un cadou pe care sigur si-l doresc pentru ca se afla in lista lor de cadouri. :D
  Deci tot ce trebuie sa faceti ca sa deveniti "victima" atacului este sa va inregistrati pe makemehappy.ro si sa aveti liste cu cadouri in ele. Atata tot. Nu-i asa ca nu-i mare filozofie?
  Eh, asta am zis si eu si m-am inregistrat. Si mi-am facut si 2 listute chiar: una pentru ziua mea care va veni si una permanenta in care am adaugat lucruri pe care mi le-as dori intr-un viitor mai apropiat sau nu. Asta a fost undeva pe la inceputul lunii februarie. Buuuun. Si ce sa vezi? Pe la inceputul lui martie am primit un mail in care zicea asa:

"Buna Carmen,  

Tocmai ai devenit victima unui Happy Attack.
Ai fost "atacata" cu o geanta, pe care stim noi din sursa sigura ca ti-o doreai.  
Happy Attack este o campanie promotionala. Nu atrage dupa sine nicio obligatie. Poti accepta sau refuza cadoul pe care ti-l facem."

  Am ramas tablou in fata calculatorului. Si am mai citit o data, si inca o data. Pur si simplu nu-mi venea sa cred. :)))) Apoi am intrat pe site si iata ce am vazut:


In cele din urma m-am adunat si le-am trimis datele mele. Iar peste 2 zile am primit si "obiectul atacului". Iata-l:

   Va place? Mie da. ;) O puteti gasi aici sau.....poate o castigati la Happy Attack daca va inscrieti pe site. Cine stie?

  Voi aveti cont si liste de cadouri pe MakeMeHappy.ro?

  Va pupicesc cu drag!!

  Camy





2 comentarii:

Facebook