miercuri, 7 martie 2012

Prima mea comanda de la Makeup Shop Romania

   Bine v-am gasit, dragele mele! Azi vreau sa va arat ce mi-am luat de la Makeup Shop Romania. A fost prima mea comanda la ei, dar sigur nu va fi si ultima. :)) De mult timp pusesem ochii pe paleta Sunset de la Sleek, ba chiar a fost pe lista Mosului. Dar se pare ca Mosul nu a considerat ca am fost destul de cuminte in anul care a trecut, pentru ca nu am gasit-o sub brad. :(( Asa ca, acum nu m-am mai putut abtine si mi-am comandat-o. Si pe langa ea, am mai pus in cos si 3 farduri mono tot de la Sleek. Dar cum in poze veti vedea 6 farduri, sa va spun povestea lor. :D
  Am apasat butonul "trimite comanda" pe data de 29 februarie, ora 23:15, apoi mi-am vazut de treaba. Peste o jumatate de ora, cred, am primit un mail de la Makeup Shop (pentru ca sunt abonata la newsletter) in care anuntau o promotie: In perioada 1-8 martie, la orice fard mono Sleek comandat primeai unul gratuit. Va inchipuiti ce ochi am facut? What??? Nu puteam sa mai astept 45 minute sa se faca 1 martie??? :(((( Asta este, mi-am zis. Am pierdut, am pierdut.
  Dar.......(ca exista un "dar"), a doua zi am fost sunata de una din fetele de la Makeup Shop, foarte draguta, care m-a intrebat ce culori vreau sa-mi aleg la fardurile pe care le voi primi cadou. Din nou ochii mari. :-O Si ea mi-a zis ca de 1 martie toate fetele ar trebui sa fie fericite. Ce frumoooossss din partea lor!! Asa ca, am primit 6 farduri in final, plus o pensulica din partea lor pentru ca am depasit valoarea de 60 de lei.
  Acum, ca am terminat de istorisit, sa prezentam pozele:


  Si mai de aproape:


  Si acum fardurile mono:


  Gata. Asta-i tot. Va plac? Eu sunt taaare bucuroasa si incantata de ele.

  Voi aveti farduri mono Sleek? Ce nuante?

  Puuuup!!

  Camy


 


Un comentariu:

  1. nice...acum chiar imi doresc si Sunset [;))] dragute si mono-urile, dar ti-am spus parerea mea [:))]

    RăspundețiȘtergere

Facebook