joi, 1 martie 2012

Revista Cosmopolitan + cadou

   Acum vreo 4 zile am gasit si eu revista Cosmopolitan, dupa indelungi cautari. Peste tot se gasea fara cadou. Aproape renuntasem, cand m-a sunat sotul sa-mi zica ca a gasit-o si are si produse de make-up de la NYX. Dar dezamagire: nu avea nici farduri, nici blush, nici fond de ten.....nimic din ce as fi vrut. Doar creioane de buze, de ochi si ruj. Asa ca i-am zis sa-mi ia cu ruj. Si iata pozele:

  Rujul este din gama Diamond Sparkle si este nuanta Sparkling Rosie. Este o nuanta superba de roz deschis, cu sclipiri aurii.



  Urmeaza sa vad si cum se va comporta la purtare. Deocamdata are o bila alba din partea mea.

  Voi ati incercat acest rujuri din aceasta gama? Cum vi s-au parut?

  Pupici,

  Camy




3 comentarii:

  1. eu am gasit cu blush mozaic :D arata bine rujuletul, cred ca merge si la un machiaj de zi si la un machiaj de seara. sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as fi vrut blush. :( Dar si rujuletul imi place tare mult. Si este perfect pentru zi. :*

      Ștergere
  2. Imi place nuanta cred ca o sa mi-l iau si eu !

    RăspundețiȘtergere

Facebook